PREČU PIRKŠANAS-PĀRDOŠANAS NOTEIKUMI INTERNETA VEIKALĀ WWW.KINDERLAND.LV
I. VISPĀRĪGIE NOTEIKUMI
-
Preču pirkšanas-pārdošanas noteikumi (turpmāk tekstā – Noteikumi) ir izstrādāti saskaņā ar Latvijas Republikas tiesību aktiem un ir saistoši visiem interneta veikala www.kinderland.lv (turpmāk tekstā – interneta veikals, kinderland.lv) lietotājiem.
-
UAB “Linira”, uzņēmuma kods: 303471416, adrese: Perkūno g. 25, Gilužiai, Viļņas rajons, LT-14195 (turpmāk tekstā - “Linira”, Pārdevējs), ir interneta veikala administrators.
-
UAB “Linira” pārdod preces klientiem – pircējiem, kuri iegādājas preces interneta veikalā kinderland.lv (turpmāk kopā - Puses). Pircējs var būt: 1) atbildīga fiziskā persona, t.i., pilngadību sasniegusi persona, kuras rīcībspēja nav ierobežota ar tiesas rīkojumu; 2) nepilngadīgais vecumā no 14 līdz 18 gadiem, kuram ir vecāku vai aizbildņu piekrišana, izņemot gadījumus, kad viņš ir emancipēts; 3) juridiska persona; 4) visu iepriekš minēto personu atbilstoši pilnvaroti pārstāvji (turpmāk – Klients). Pieņemot Noteikumus, Klients apliecina, ka viņam ir tiesības iegādāties preces kinderland.lv.
-
Klients piekrīt Noteikumu nosacījumiem, veicot pasūtījumu un atzīmējot to ar ķeksīti. Šādā veidā apstiprinātie Noteikumi kļūst par saistošu juridisku dokumentu, kas nosaka pircēja un pārdevēja tiesības un pienākumus, preču iegādes un apmaksas noteikumus, preču piegādes un atgriešanas kārtību, pušu atbildību un citus nosacījumus saistībā ar preču pirkumu-pārdošanu vietnē kinderland.lt.
-
Nepieciešamības gadījumā vai Latvijas Republikas tiesību aktos paredzētajos gadījumos UAB “Linira” ir tiesīga mainīt, grozīt vai papildināt Noteikumus. Pircēji par to tiks informēti, pieslēdzoties kinderland.lv vai pērkot preces kinderland.lv pirmo reizi pēc jauno Noteikumu stāšanās spēkā.
II. PRECES UN CENA
-
Interneta veikalā redzamo preču bildes ir tikai ilustratīvas, un preču faktiskā krāsa, tonis vai izskats var atšķirties. UAB “Linira” neatbild par to, ka kinderland.lv pieejamo preču izmēri, forma, krāsa vai citi parametri atšķiras no faktiskajiem preču izmēriem, formām, krāsām vai citiem parametriem Klienta izmantotā ekrāna īpašību vai citu UAB “Linira” neietekmējamu tehnisku iemeslu dēļ. Klientam būtu jāizlasa produkta apraksts.
-
Preču cenas interneta veikalā ir norādītas eiro, iekļaujot PVN.
-
Preču piegādes (loģistikas) pakalpojuma maksa (ja tāda ir) tiek norādīta atsevišķi pirms pasūtījuma apmaksas.
-
UAB “Linira” ir tiesības mainīt piedāvāto produktu cenas. Veicot pasūtījumu, Klientam ir spēkā interneta veikalā publicētās cenas, izņemot gadījumus, kad produkta cena ir publicēta nepareizi tehnisku kļūdu vai darbības traucējumu dēļ vai gadījumos, kad pārdošanas cena ir acīmredzami nepareiza un Klientam tas bija jāsaprot.
-
Ja preci paredzēts apmainīt pret aizstājējpreci par zemāku cenu nekā Klienta pasūtītā prece, starpība starp preces cenu un pasūtītās aizstājējpreces cenu tiks atmaksāta uz Klienta bankas kontu 14 darba dienu laikā. Ja aizstājamās preces cena ir augstāka par Klienta aizstājamo preci, Klientam ir jāveic piemaksa, pirms prece tiek aizstāta.
III. PASŪTĪJUMA VEIKŠANA
-
Lai iegādātos preci(-es), klientam ir jāizvēlas prece(-es) un jāveic pasūtījums interneta veikalā kinderland.lv.
- Klients var veikt pasūtījumus tiešsaistē gan kā reģistrēts pastāvīgais klients, piesakoties savā kontā, gan kā viesis. Reģistrācijai kinderland.lv interneta veikalā Klientam jāaizpilda norādītā reģistrācijas forma un jāpiekrīt Noteikumiem.
- Lai veiktu pasūtījumu, Klientam preces pareizi jāpievieno iepirkumu grozam un jānoklikšķina uz pogas ""Pirkt"".
- Veicot pasūtījumu, Klientam jānorāda piegādes adrese un jāizvēlas piegādes veids.
- Pārdevējs nav atbildīgs par nepareiziem datiem, ko Klients ievadījis pasūtījuma veikšanas laikā.
- Klients apmaksā visu kinderland.lv veikto pasūtījumu, kas tiek ģenerēts paredzētajā maksājumu sistēmā. Pirms maksājuma veikšanas Klients pārbauda, vai pasūtījumā norādītās preces, daudzumi un cenas ir pareizas.
- Kinderland.lv klientam nosūta automātisku e-pastu, kas apstiprina, ka pasūtījums ir saņemts izpildei. Ja pasūtījumā ir kļūdas (nevēlamas preces, daudzums utt.), Klientam nekavējoties jāsazinās ar kinderland.lv administrāciju pa tel.nr.: +37168688275 vai e-pastu: info@kinderland.lv.
- Pasūtījums tiek sagatavots saņemšanai vai nosūtīšanai Kinderland.lv, un piegādes termiņš sākas tikai tad, kad Klients ir samaksājis par precēm un nauda ir ieskaitīta UAB “Linira” bankas kontā.
- Ja Pārdevējam neparedzētu apstākļu dēļ nav iespējas piegādāt konkrētās pasūtītās preces Klientam, viņš ir tiesīgs tās aizstāt ar citām, iepriekš saskaņojot to ar Klientu pa tālruni vai e-pastu.
- Ja Pārdevējs nevar aizstāt preci vai Klients atsakās pieņemt preces aizstāšanu, iztrūkstošās preces vērtība tiek atgriezta Klienta bankas kontā ne vēlāk kā 5 darba dienu laikā no plānotā piegādes datuma.
- Pārdevējs ir tiesīgs atcelt pasūtījumu neparedzētu apstākļu dēļ, par to iepriekš informējot Klientu pa e-pastu vai tālruni, norādot atcelšanas iemeslus. Gadījumā, ja Pārdevējs atsakās izpildīt pasūtījumu, preču pasūtījuma summa tiek atgriezta Klientam ne vēlāk kā 5 darba dienu laikā no pasūtījumā norādītā piegādes datuma.
- Apstiprinot Noteikumus, Pircējs piekrīt, ka preču iegādes dokumentācija, tostarp PVN rēķini, kas kalpo arī kā preču garantijas dokuments, tiks nosūtīti pa e-pastu uz reģistrācijas formā norādīto adresi uzreiz pēc pasūtījuma pabeigšanas. PVN rēķinos norāda izvēlētās preces, to daudzumu, preču galīgo cenu, ieskaitot visus nodokļus, un citus grāmatvedības tiesību aktos noteiktos datus.
IV. MAKSĀJUMA VEIDI UN ATMAKSA
- Klientam ir pienākums apmaksāt pasūtītās preces un tās saņemt kinderland.lv noteiktajā kārtībā.
- Norēķinu par pasūtījumiem var veikt, izmantojot interneta veikala norādītos maksājuma veidus.
- Pārdevējs ir tiesīgs bez iepriekšēja paziņojuma anulēt Klienta pasūtījumu, ja Klients, izvēloties bankas pārskaitījumu, neveic samaksu par precēm 2 darba dienu laikā.
- Visas kinderland.lv maksājuma atgriešanas Klientam tiek veiktas eiro valūtā uz Klienta norādīto Latvijā reģistrētu bankas kontu. Citos gadījumos (piemēram, ja atmaksa tiek veikta ārvalstu bankā vai citā valūtā)... Klients sedz ar to saistītās papildu izmaksas.
V. PASŪTĪJUMA PIEGĀDE
- Visi piegādes veidi ir pieejami interneta veikalā kinderland.lv.
- Pārdevējs piegādā preces Klientam saskaņā ar termiņiem, kas norādīti preču aprakstos. Šie noteikumi ir provizoriski un netiek piemēroti gadījumos, kad Pārdevēja noliktavā nav nepieciešamo preču un Klients tiek informēts par pasūtīto preču trūkumu. Apstiprinot šos noteikumus, Klients piekrīt, ka izņēmuma gadījumos preču piegāde var aizkavēties neparedzētu, no Pārdevēja neatkarīgu faktoru dēļ. Šādā gadījumā Pārdevējs apņemas nekavējoties sazināties ar Pircēju, lai vienotos par preču piegādes noteikumiem un nosacījumiem. Ja Pārdevējs nepiegādā Preces noteiktajā termiņā un Puses nevienojas par papildu termiņu Preču piegādei, Pircējs var izmantot tiesības atkāpties no Preču pārdošanas līguma.
- Pārdevējs ir atbrīvots no atbildības par Preču piegādes termiņu neievērošanu, ja Preces netiek piegādātas Klientam vai netiek piegādātas savlaicīgi ar Pārdevēju nesaistītu un/vai no Pārdevēja neatkarīgu trešo personu vainas dēļ vai no Klienta neatkarīgu apstākļu dēļ.
- Ja pasūtītās preces tiek nosūtītas uz Klienta norādīto adresi ar kurjeru, Klientam jānorāda precīza adrese, pasta indekss, vārds, uzvārds un tālruņa numurs. Klientam jāpārliecinās par iesniegto datu pareizību.
- Preces tiks piegādātas uz Klienta norādīto adresi. Kurjers nepieciešamības gadījumā sazinās ar Klientu, zvanot uz tālruņa numuru, ko Klients ir norādījis UAB “Linira” veicot pasūtījumu.
- Klients apņemas preces pieņemt pats. Ja Klients nevar pieņemt preces pats, bet preces ir piegādātas uz Klienta norādīto adresi, Klientam nav tiesību celt pretenzijas pret Pārdevēju saistībā ar preču piegādi nepareizai personai.
- Saņemot preci, Klientam jānovērtē tās stāvoklis, arī transportēšanas laikā radušies bojājumi vai zudumi.
- Saņemot preces, Klients apņemas arī nekavējoties pārbaudīt, vai piegādātās preces atbilst pasūtījumam un vai tās ir pilnā komplektācijā. Ja pasūtījums ir nepareizs vai nepilnīgs, Klientam nekavējoties jāsazinās ar Pārdevēju, zvanot uz tel.nr. +37168688275 vai rakstot uz e-pasta adresi: info@kinderland.lv.
- Preču nejaušas bojāejas vai bojājuma risks pāriet uz Klientu no brīža, kad preces tiek nodotas Klientam.
- Ja Klients nesaņem preces noteiktajā termiņā vai tās neizdevās piegādāt Klientam un Klients ir samaksājis par precēm un to piegādi, ar Klientu atkārtoti sazināsimies, lai vienotos par citu piegādes laiku un/vai veidu. Ja Klients joprojām preces nesaņem vai neizdodas tās piegādāt, šādas preces tiek atgrieztas Pārdevējam, pasūtījums tiek anulēts un Klientam tiek atmaksāta par precēm samaksātā nauda, atrēķinot bankas komisijas, kas Pārdevējam jāmaksā par veiktajiem bankas pārskaitījumiem, piegādes maksu un jebkuras citas radušās izmaksas.
VI. PREČU ATGRIEŠANA
- Tiesības atteikties no attālināti (internetā vai pa tālruni) noslēgta pirkuma-pārdošanas līguma
- Pircējam (patērētājam) ir tiesības atteikties no preču pirkuma-pārdošanas līguma, kas noslēgts attālināti (internetā vai telefoniski) interneta veikalā www.kinderland.ltv 14 (četrpadsmit) dienu laikā pēc preces saņemšanas, nenorādot iemeslu, paziņojot par to pārdevējam. Pircējs nevar izmantot šīs tiesības gadījumos, kas noteikti Latvijas Republikas Noteikumos par distances līgumu.
- Par atkāpšanos no pirkšanas-pārdošanas līguma Pircējs paziņo Pārdevējam šādā veidā: ar skaidru rakstisku paziņojumu, kurā izklāstīts viņa lēmums atteikties no līguma. Paziņojumu par līguma atsaukšanu jānosūtīta uz e-pasta adresi: info@kinderland.lv. Saņemot pircēja ziņojumu, Pārdevējs nekavējoties apstiprina ziņojuma saņemšanu.
- Pircējam preces jāatgriež Pārdevējam bez kavēšanās, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc paziņojuma par līguma atsaukšanu nosūtīšanas Pārdevējam.
- Pircējam ir jāsedz preces atgriešanas izmaksas.
- Pircējs var atgriezt kvalitatīvu preci Pārdevējam un atteikties no pirkšanas-pārdošanas līguma, kas noslēgts attālināti interneta veikalā www.kinderland.lv, ja prece nav lietota, ir neskarta, saglabājusi savas lietošanas īpašības, nav zaudējusi savu komerciāli derīgo izskatu un ja pircējam ir dokumenti, kas apliecina, ka viņš preci iegādājies no Pārdevēja.
- Pārdevējs, saņemot Pircēja paziņojumu par līguma atsaukšanu, nekavējoties, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā, atmaksā visas pircēja samaksātās summas. Arī Pircēja segtās piegādes izmaksas tiek atmaksātas, izņemot gadījumus, kad Pircējs izvēlējās citu piegādes veidu, nevis pārdevēja piedāvāto lētāko variantu.
- Neadtbilstošas kvalitātes preču maiņas un atgriešanas kārtība
- Interneta veikalā kinderland.lv pārdotajām precēm tiek nodrošināta valsts likumā paredzētā garantija. Garantijas periodu konkrētai precei varat atrast izsniegtajā PVN rēķinā, kas vienlaikus ir arī preces garantijas dokuments. Ja pēc preces iegādes konstatējat, ka tā ir nekvalitatīva, Jums ir tiesības garantijas perioda laikā šo preci atgriezt. Šajā gadījumā:
- Prece tiks salabota bez maksas vai nomainīta pret jaunu. Garantijas apkalpošanas laikā ražotāja vainas dēļ radušies defekti tiek novērsti 15 dienu laikā no preces nodošanas garantijas servisā vai 45 dienu laikā, ja nepieciešamā detaļa jāpasūta no ārzemēm. Visos gadījumos nodrošinām pēc iespējas ātrāku garantijas apkalpošanu.
- Ja preci nav iespējams salabot vai nomainīt, samaksātā nauda tiek atgriezta vai preces cena tiek samazināta. Nauda tiek atmaksāta ne vēlāk kā 14 dienu laikā uz pircēja norādīto bankas kontu.
- Lai atgrieztu preci vai pieprasītu garantijas pakalpojumu, sūtiet e-pastu uz kinderland.lv norādīto adresi – info@kinderland.lv. Piegādājot preci, jāiesniedz pirkuma dokuments (PVN rēķins), kas kalpo arī kā preces garantijas dokuments..
- Vēlams, lai pircējs garantijas apkalpošanai piegādātu preci pilnā komplektācijā un oriģinālajā iepakojumā. Jebkurā gadījumā preci jānodod tādā komplektācijā, lai to varētu ieslēgt (jāpiegādā prece un tās barošanas avots).
- Ražotāja garantijas saistības ir spēkā tikai, ja netiek pārkāpti preces lietošanas noteikumi, kas norādīti preces lietošanas instrukcijā.
- Visas izmaksas, kas saistītas ar preces nosūtīšanu un saņemšanu garantijas apkalpošanai uz / no veikala kinderland.lv, sedz pircējs. Ja pārbaudīts, ka preces tika atgrieztas nepietiekamas kvalitātes dēļ, pārdevējs pircējam atmaksā viņa piegādes un atgriešanas izmaksas, ja tiek ievēroti interneta veikala www.kinderland.lv Preču pirkšanas-pārdošanas noteikumi.
- Nepiemērotas kvalitātes preces tiek apmainītas vai atgrieztas saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 27. panta norādītajā kārtībā.
- Interneta veikalā kinderland.lv pārdotajām precēm tiek nodrošināta valsts likumā paredzētā garantija. Garantijas periodu konkrētai precei varat atrast izsniegtajā PVN rēķinā, kas vienlaikus ir arī preces garantijas dokuments. Ja pēc preces iegādes konstatējat, ka tā ir nekvalitatīva, Jums ir tiesības garantijas perioda laikā šo preci atgriezt. Šajā gadījumā:
- Piemērotas kvalitātes preču apmaiņas un atgriešanas kārtība
- Ja iegādāta kvalitatīva prece no internetveikala kinderland.lv, bet Jums kaut kādu iemeslu dēļ tā neder (piemēram, izmērs, krāsa utt.ļ), varat to atgriezt to 14 dienu laikā.
- Lai atgrieztu preci, rakstiet mums elektronisko vēstuli uz e-pastu: info@kinderland.lv.
- Pircējam ir jānosūta preces atgriešanai no kinderland.lv e-pastā (info@kinderland.lv) norādīto adresi. Piegādājot preci, jāiesniedz pirkuma dokuments (PVN rēķins), kas kalpo arī kā preces garantijas dokuments..
- Izsūtot preci, ir jāpievieno pirkumu apliecinošs dokuments (PVN rēķins).
- Preču atgriešanas izdevumus sedz pircējs.
- Nauda tiks atmaksāta 14 dienu laikā no preces atgriešanas datuma pircēja norādītajā bankas kontā.
- Atgriežot preces, jāievēro šādi nosacījumi:
- atgriežamajai precei jābūt oriģinālajā, kārtīgā iepakojumā;
- precei jābūt nelietotai un nebojātai;
- precei jābūt saglabātai sākotnējā izskatā (nebojātas etiķetes, nenoņemtas aizsargplēves utt.)
- atgrieztajām precēm jābūt tādā pašā komplektācijā, kādā Pircējs tās saņēma.
- Pārdevējam ir tiesības neatmaksāt Pircējam naudu, kamēr preces nav saņemtas un pārbaudītas.
- Piemērotas kvalitātes preču atgriešana notiek saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 13. un 14. pantiem
- Citi preču atgriešanas, maiņas gadījumi
- Ja Klientam piegādātas nepareizas preces, jāinformē Pārdevējs nekavējoties, bet ne vēlāk kā 7 darba dienu laikā, pa e-pastu: info@kinderland.lv vai zvanot uz tel.nr.: +37168688275.
- Pārdevējs apņemas uz sava rēķina atgriezt šādas preces un aizstāt tās ar atbilstošām precēm.
- Gadījumā, ja Pārdevējam nav pasūtīto preču, Pārdevējs atmaksā naudu, ko Klients samaksājis par preci(-ēm). Nauda tiks atmaksāta 14 kalendāra dienu laikā pēc tam, kad Pārdevējs saņems Klienta paziņojumu par līguma atteikumu, un, ja prece vēl nav atgriezta, termiņš tiek skaitīts no preces atgriešanas dienas.
- Atgriežot preces, Klientam jānorāda sūtītāja adrese un preces jāiepako tā, lai tās netiktu bojātas transportēšanas laikā. Pārdevējs neatgriež naudu par precēm, kas tika bojātas piegādes laikā. Pārdevējs nav atbildīgs par sūtījumiem, kas ir nosūtīti nepareizi iepakoti, ar nepareizu adresi vai ja tie ir nozaudēti vai sabojāti pārvadāšanas laikā.
- Visas dāvanas, kas ir pievienotas kopā ar iegādātajām precēm, ir jāatgriež vienlaicīgi ar šīm precēm, izņemot gadījumus, kad iegādātās preces tiek atgrieztas to kvalitātes defekta dēļ un pievienotās dāvanas pēc savas būtības ir patērētas laikposmā no preču iegādes līdz preču defekta atklāšanai vai kad ir beidzies šo dāvanu derīguma termiņš.
- Ja Klients kinderland.lv ir iegādājies preču komplektu, Klientam ir pienākums atgriezt Pārdevējam visu preču komplektu, t.i., Klients var izmantot savas tiesības atgriezt preces tikai attiecībā uz visām komplektā esošajām precēm. Gadījumā, ja kāda no komplektā esošajām precēm neatbilst Noteikumu prasībām attiecībā uz preču atgriešanas nosacījumiem (stāvoklis, termiņš), Pārdevējam ir tiesības atteikties pieņemt atpakaļ visu preču komplektu.
VII. PRETENZIJAS IESNIEGŠANA
-
Ja prece neatbilst pasūtījumam, Klients drīkst izmantot likumā paredzētos tiesiskos līdzekļus.
-
Pārdevējs nav atbildīgs par produkta neatbilstību, kas radusies Klienta darbības un/vai bezdarbības, tostarp nepareizas lietošanas vai nepareizas uzglabāšanas (uzglabāšanas nosacījumu neievērošana), dēļ.
-
Pretenziju varat iesniegt, rakstot pieprasījumu uz e-pasta adresi: info@kinderland.lv. Pretenzijā jānorāda Klienta vārds, uzvārds, kontaktinformācija, pretenzijas iesniegšanas datums, atklātais preces defekts un prasības būtība, un tai jāpievieno pirkuma dokuments.
-
Pārdevējs sniedz atbildi uz Klienta pretenziju ne vēlāk kā 20 dienu laikā.
-
Ja Klientu neapmierina Pārdevēja sniegtā atbilde uz pretenziju, viņš var iesniegt savu pieprasījumu vai sūdzību par kinderland.lv iegādātām precēm Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (Brīvības iela 55, Rīga, LV-1010, e-pasts: pasts@ptac.gov.lv, tel.nr.: +371 65452554, vietnē: www.ptac.gov.lv.
VIII. KLIENTA PERSONAS DATU APSTRĀDE UN GLABĀŠANA
-
UAB “Linira” apstrādā klienta sniegtos personas datus saskaņā ar Latvijas Republikas Fizisko personu datu aizsardzības likuma prasībām.
-
Personas dati, kas sniegti klienta konta reģistrācijas un/vai pasūtījuma noformēšanas laikā, ietver: vārdu, uzvārdu, adresi, tālruņa numuru, e-pasta adresi, bankas konta numuru, groza saturu un pirkumu vēsturi.
-
UAB “Linira” apstrādā Klienta personas informāciju saistībā ar pasūtījumu izpildi (tostarp saziņu par pasūtījumiem), preču apmaksu, piegādi un personalizētu piedāvājumu sagatavošanu.
- Par klienta personas datiem atbildīgā ir UAB “Linira”, uzņēmuma kods: 303471416, adrese: Perkūno g. 25, Gilužiai, Viļņas rajons.
- UAB “Linira” nesniedz klienta personisko informāciju trešajām personām, izņemot:
- Pasūtījuma piegādei nepieciešamo sūtījumu/kurjeru dienestiem.
- Preču piegādātājam, ja pasūtījums tiek nosūtīts tieši no piegādātāja (ietver klienta vārdu, adresi un tālruņa numuru).
- Punktos 10.5.1 un 10.5.2 norādītajos gadījumos, klienta personas dati tiek apstrādāti vien ar mērķi izpildīt pasūtījumu, un pilnvarotie partneri nodrošina aizsardzību atbilstoši Latvijas Datu aizsardzības likumam.
- Klients var jebkurā brīdī pārskatīt savus datus un pieprasīt to labošanu vai dzēšanu, ja vien to neaizliedz likums.
- Ja Klients vēlas saņemt Kinderland.lv informāciju vai individuālus piedāvājumus, Klientam ir tiesības no tiem atteikties nosūtot atteikuma ziņu uz info@kinderland.lv vai noklikšķinot uz atbilstošās saites piedāvājumā.
IX. ATBILDĪBA
- UAB “Linira” un Klients ir atbildīgi viens otra priekšā par jebkādiem zaudējumiem, ko nodara otrai pusei, pārkāpjot Noteikumus, kā to paredz Latvijas Republikas tiesību akti.
- Klients ir atbildīgs par reģistrācijas formā un/vai pasūtījuma veikšanas procesā iesniegtās informācijas precizitāti. Ja Klients sniedz nepilnīgu vai nepareizu informāciju, UAB “Linira” neatbild par sekām un Pārdevējam ir tiesības prasīt no klienta radušos zaudējumu atlīdzību.
- Klients ir atbildīgs par paroles drošumu, kas ir nepieciešama pieteikšanās interneta veikalā, un apņemas nodrošināt, lai viņa parole nekļūtu pieejama trešajām personām, tostarp nepilngadīgiem ģimenes locekļiem. Ja kinderland.lv pakalpojumus lieto trešā persona, kas ir pieslēgusies, izmantojot Klienta pieteikšanās datus, Pārdevējs šo personu uzskata par Klientu.
- Ja Klientam rodas aizdomas, ka viņa pieteikšanās dati ir nonākuši pie trešajām pusēm, Klients apņemas informēt UAB “Linira” un nekavējoties nomainīt paroli.
- Ja Klients mēģina apdraudēt kinderland.lv stabilitāti vai drošību vai nepilda savas saistības, Pārdevējam ir tiesības nekavējoties un bez iepriekšēja brīdinājuma ierobežot vai apturēt Klienta piekļuvi kinderland.lv vai izņēmuma gadījumos dzēst Klienta Kontu.